آخرین اخبار
کد مطلب: 81441
بروز اختلالات زياد در سيستم هاي ديجيتال لردگان باعث روآوردن مردم به ماهواره شد
مسئولان رسانه اي، مشکل سيستم ديجيتال شهرستان لردگان را برطرف نمايند
تاریخ انتشار : 1393/09/26 10:04:54
نمایش : 3548
بروز اختلالات تلويزيوني و کاهش سيگنال در گيرنده هاي ديجيتال لردگان موجب نارضايتي شهروندان لردگان شد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان،‌ فرستنده ديجيتال در شهرستان لردگان از فروردين ماه امسال افتتاح شد و اين امر مردم لردگان را خوشحال کرد چون گمان مي کردند از اين پس به جاي ديدن ۷ شبکه تلويزيون آنالوگ با برفک و کيفيت پايين  مي توانند ۲۰ شبکه ديجيتال را با کيفيت بالا و بدون برفک نگاه کنند.

اما بعد از تهيه  گيرنده ديجيتال و راه اندازي ، متوجه شدند آن چيزي که در ذهنشان بود با واقعيت فاصله زيادي دارد. از همان ابتدا با مشکل اختلالات تصوير و عدم پوشش سراسري در سطح شهرستان و روستاهاي اطراف روبرو بود که اين امر موجب نارضايتي شهروندان شد.

  در روزهاي اول راه اندازي شبکه هاي ديجيتال، پارازيتهاي بسياري ديده مي شد و هر روز حداقل يکي دو ساعت تمامي شبکه ها قطع مي شد.

 مردم شهرستان بر اين باور بودند که دليل اين پارازيتها و قطعي ها اين است که شبکه هاي ديجيتالي تازه در شهرستان راه اندازي شده است و بزودي اين مشکلات برطرف خواهد شد . اما حتي الآن بعد از گذشت يکسال هنوز هم شبکه هاي ديجيتالي روزي چندبار قطع مي شوند و گاهي اوقات اين قطع شدنها به چند ساعت مي رسد.

اين امر سبب نارضايتي همه مردم شهرستان لردگان شده است بطوريکه بعضي ها گيرنده ديجيتال خودشان را قطع کرده و به همان تلويزيون آنالوگ و يا ماهواره ها روي آوردند .
بدليل همين اختلالات موجود در سيستم هاي ديجيتال لردگان و قطع شدن شبکه هاي ديجيتال به مدت يک روز مي تواند باعث روآوردن مردم به ماهواره شود.

يكي از اهلي اين شهر در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان گفت: مردم از طريق گيرنده هاي سيما نمي توانند تصاوير مناسبي دريافت کنند در حالي که از ماهواره ها تمام شبکه هاي ايراني و خارجي را مشاهده مي کنند و اين مي تواند باعث ديده نشدن ۲۰ شبکه فعال ايراني در مقابل بيش از سه هزار شبکه ماهواره اي شود.
با توجه به هجمه فرهنگي معاندان نظام جمهوري اسلامي ايران، عدم دسترسي به برنامه هاي تلويزيون داخلي با کيفيت خوب تصوير، خانواده ها را تشويق به بهره مندي از سيستم هاي ماهواره اي مي کند.
خواهشمند است، مسئولين صداوسيما درمركز استان چهارمحال و بختياري و مسئولين شهرستاني راهکاري براي رفع اين مشکل پيدا نمايند.
پايان خبر/ 630 ل

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس